نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1630
-
الف
+

حضور نمایندگان 84 کشور در سی و پنجمین مسابقات بین المللی قرآن کریم

مانور آیین افتتاحیه مسابقات بین‌المللی قرآن کریم روز ۲۸ فروردین‌/حمل در مصلای امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

مانور آیین افتتاحیه مسابقات بین‌المللی قرآن کریم روز ۲۸ فروردین‌ماه در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

به گزارش آی فیلم2، «عبدالرضا عابد» قائم‌مقام سازمان اوقاف و امور خیریه ایران در نشست مسئولان کمیته‌های ستاد برگزاری «سی‌وپنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم» در مصلای تهران گفت: فعالیت‌های قرآنی و برگزاری مسابقات بین‌المللی قرآن در ابعاد بین‌المللی و به‌ویژه در میان امت اسلامی منشأ خیر و برکت و دستاوردهای ارزشمندی را برای نظام اسلامی به دنبال خواهد داشت، لذا باید با تمام توان برای برگزاری باشکوه این رویداد بزرگ بین‌المللی تلاش کرد.

وی از برگزاری مانور مسابقات بین‌المللی قرآن خبر داد و افزود: مانور آیین گشایش سی‌وپنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم سه‌شنبه آینده 28 فروردین/حمل پس از تحویل سالن برگزاری مسابقات در مصلی، با حضور تمامی عوامل و دست‌اندرکاران مسابقات برگزار خواهد شد و تلاش ما بر این است تا آمادگی لازم ایجاد و نواقص و کاستی‌های احتمالی برطرف شود.

رئیس ستاد برگزاری سی‌وپنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم از پیش‌بینی حضور حدود 3 هزار نفر جمعیت در این مراسم خبر داد و افزود: ایجاد نظم و انسجام در سالن مصلی، تبلیغات مناسب و مشهود در سطح شهر تهران و سراسر کشور درباره مسابقات بین‌المللی و مفاهیم و آموزه‌های قرآنی، اطلاع‌رسانی گسترده و توجه به شعار حمایت از کالای ایرانی از جمله محورهایی است که همه دست‌اندرکاران و برگزارکنندگان مسابقات باید نسبت به آن اهتمام لازم را داشته باشند.

فارس افزود: در این نشست همچنین حجت‌الاسلام‌ «سیدمصطفی حسینی» دبیر سی‌وپنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم از میزبانی از بیش از 300 میهمان قرآنی از 84 کشور جهان در مسابقات بین‌المللی قرآن و بخش‌های بانوان، طلاب، دانشجویان، روشندلان و پژوهش‌های قرآنی خبر داد.

وی تصریح کرد: کارگاه توجیهی و آموزشی عوامل، دست‌اندرکاران و مسئولان کارگروه‌ها روز سه‌شنبه هفته جاری در سازمان اوقاف برگزار خواهد شد.

وی در ادامه از برگزاری 15 همایش استانی پژوهش‌های قرآنی از امروز در دانشگاه‌ها و مراکز علمی کشور در آستانه برگزاری یازدهمین همایش بین‌المللی پژوهش‌های قرآنی خبر داد.

سی‌وپنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم از 30 فروردین‌ماه تا 6 اردیبهشت در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) تهران برگزار خواهد شد.

ف ا / ن ذ

نظر شما
ارسال نظر